Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora adaptace dítěte v raném věku v předškolním vzdělávání v Dánsku a Německu
Pouzarová, Tereza ; Loudová Stralczynská, Barbora (vedoucí práce) ; Nožičková, Anna (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou podpory adaptace dítěte v raném věku v předškolním vzdělávání v Dánsku a Německu. Cílem práce je analyzovat rámcové podmínky i využívané přístupy předškolních zařízení při adaptaci dětí v raném věku v předškolních institucích v Německu a Dánsku. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje předškolnímu vzdělávání v kontextu systému zemí Dánska a Německa, charakteristice vzdělávacích systémů těchto zemí, vývoji dítěte raného věku a problematice adaptace dítěte v raném věku v předškolním zařízení. Cílem empirické části práce je analyzovat podmínky, personální zajištění a uplatňování adaptačních programů ve třech vybraných zahraničních předškolních zařízeních. Empirická část stanovuje cíle výzkumu, výzkumné otázky a metody, které byly při výzkumném šetření použity. Dále specifikuje tři vybraná předškolní zařízení (jedno v Dánsku, dvě v Německu), charakterizuje jejich prostorové a materiální podmínky a denní režim určený pro děti v raném věku. Následně porovnává shromážděné informace, na jejichž základě vyhodnocuje stanovené výzkumné otázky. V diplomové práci jsou stanoveny dva výzkumné cíle. Zjišťuje, jak probíhá proces adaptace nových dětí v raném věku ve vybraných předškolních zařízení, a pokouší se navrhnout doporučení pro...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.